Dostawy

Aby możliwie najbardziej skrócić czas pomiędzy zamówieniem a dostarczeniem zakupionych produktów, zapewniając równocześnie najwyższy poziom bezpieczeństwa, wybraliśmy sprawdzoną i rzetelną firmę kurierską - GLS. Dostawy realizowane są w dni robocze, na terenie Polski.  


SZYBKO

Ile czasu potrzeba na dostawę? Jeżeli złożysz zamówienie w dniu roboczym do godziny 14:00, kurier odbierz od nas Twoją paczkę jeszcze tego samego dnia.  Zamówienia złożone po tej godzinie, jak również w weekendy i święta przekazywane są kurierowi w najbliższym dniu roboczym.

Paczka wyrusza w drogę do Ciebie dzień po przekazaniu kurierowi. Droga ta trwa zazwyczaj około dwóch-trzech dni, ale może się zdarzyć tak, że będziesz się mógł nią cieszyć już kolejnego dnia:

szybka dostawa

 

SKUTECZNIE

W chwili obecnej kurierzy GLS szczycą się bardzo wysoką skutecznością dostarczania przesyłek, a wynika to z odpowiednio przemyślanego systemu odbioru.

W danych adresowych zostaniesz poproszony o podanie dwóch form kontaktu: numeru telefonu oraz adresu e-mail. Podając je, ułatwisz firmie kurierskiej kontakt z Tobą w celu ustalenia najbardziej dogodnego momentu dostarczenia Twojej paczki. Twoje dane są bezpieczne, służą wyłącznie do kontaktu w chwili doręczania przesyłki.

Co stanie się, jeśli mimo wszystko nie będzie Cię w domu? Bez obaw, jest klika opcji.

Jeżeli zapłaciłeś za przesyłkę z góry, kurier może - za Twoją zgodą - przekazać paczkę członkowi Twojej rodziny, osobie obecnej w Twoim miejscu zamieszkania lub sąsiadowi. Jeżeli żadna z tych osób nie będzie obecna w chwili doręczenia, paczka przekazana zostanie do najbliższego oddziału ParcelShop (sprawdź adresy) lub filii GLS, skąd możesz odebrać ją osobiście.

Informację o tym, gdzie odebrać paczkę (wraz z jej numerem) znajdziesz na pozostawionym przez kuriera awizo.

Jeżeli w dniu otrzymania powiadomienia o nieudanym doręczeniu nie skontaktujesz się z punktem, w którym przebywa paczka, kolejnego dnia podjęta zostanie druga próba doręczenia. Jeżeli i tym razem nie uda Ci się odebrać paczki, trafi ona ponownie do punktu ParcelShop lub filii GLS.

Tam czekać będzie na Ciebie przez kolejnych 9 dni. Po tym terminie paczka odsyłana jest do nas, o czym zostaniesz poinformowany mailem. Poprosimy w nim o decyzję co do dalszych losów Twojego zamówienia.

skuteczna dostawa

W przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze, procedura wygląda podobnie, z tą różnicą, że próba dostarczenia podjęta zostanie przez kuriera trzykrotnie - przez trzy kolejne dni. Jeżeli w tym czasie nie uda Ci się odebrać paczki od kuriera lub z filii, przesyłka odesłana zostanie odesłana do nas. Jeżeli w ciągu 3 dni nie nawiążesz z nami kontaktu w celu ustalenia jej dalszych losów, zamówienie zostanie anulowane.

bezpieczna dostawa


BEZPIECZNIE

Nie tylko Twoje dane są bezpieczne, każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczana. Jeżeli zauważysz uszkodzenie opakowania w transporcie, poinformuj o tym kuriera.  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel