Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty odpowiadały najwyższym standardom i odpowiadały wymaganiom klientów. Jeżeli jednak zauważyłeś jakąś wadę produktu, cos się zepsuło - postępuj zgodnie z poniższym schematem.


Wyślij, wydrukuj i podpisz elektroniczny FORMULARZ reklamacyjny, opisz na czym polega wada produktu, najlepiej dołącz zdjęcia.
Gwarancja czy rękojmia?

Po otrzymaniu formularza i jego analizie, skontaktuje się z Tobą pracownik naszego serwisu. Otrzymasz informacje, jak przebiegać będzie proces reklamacji.

Jeżeli pracownik serwisu nie wskaże innego rozwiązania, spakuj i dobrze zabezpiecz paczkę.
Wyślij ją na adres:
Spokey sp. z o.o. MAGAZYN
PrologisPark Chorzów 
Hala DC4, dok D
ul. Niedźwiedzieniec 10 , 41-506 Chorzów
Z dopiskiem:
Reklamacje - REPUBLIKASPORTU.PL
Co powinna zawierać paczka?

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone. Pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą, by poinformować o jego wyniku.
Uwaga: Stanowczo zachęcamy do wypełnienia i wysłania elektronicznego formularza, pomoże to usprawnić pracę działu reklamacji. Jeżeli nie chcesz tego robić, przejdź od razu do kroku trzeciego: wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny wyślij wraz z reklamowanym produktem na adres:
Spokey sp. z o.o., al. Roździeńskiego 188C, 40-203 Katowice, z dopiskiem: republikasportu.pl - reklamacja

> WAŻNE INFORMACJE

Co powinna zawierać paczka?
/ reklamowany produkt (o ile pracownik serwisu nie wskaże innego rozwiązania - dotyczy produktów o dużych gabarytach),
/ wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny zwierający szczegóły reklamacji (czego dotyczy reklamacja, kiedy nastąpiło uszkodzenie, okoliczności uzasadniające reklamację)
/ dowód zakupu produktu

Gwarancja czy rękojmia - kiedy mogę zgłosić reklamację?
/ Część produktów oferowanych na stronie republikasportu.pl posiada gwarancję producenta. Informacja o tym fakcie zamieszczona jest w opisie produktu, a w jego opakowaniu znajdziesz kartę gwarancyjną lub informację, co zrobić, by ją uzyskać.
W karcie gwarancyjnej wskazany jest zarówno okres obowiązywania gwarancji, jak i sposoby naprawy produktu. Jeżeli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej, wyślij informację i produkt do producenta lub wskazanego przez niego serwis.
/ Przysługuje Ci również prawo do skorzystania z rękojmi. Okres jej obowiązywania to dwa lata od momentu zakupu. Rękojmia obejmuje wady fizyczne produktu ujawnione w trakcie użytkowania.
Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, produkt odsyłasz do sklepu. Prosimy o zastosowanie wskazanej powyżej procedury reklamacji.

Pozasądowe Sposoby Rozpatrywania Reklamacji i Dochodzenia Roszczeń
Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje na temat:
/ polubownych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich, takich jak: postępowanie przez stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (SPSK IH), mediacja realizowana przez IH, Postępowanie prowadzone przez Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska),
/ trybu postepowania oraz
/ zasad dostępu do ww. procedur,
/ listy adresowej właściwych ośrodków IH oraz podmiotów świadczących usługę pozasądowego rozstrzygania sporów określa opracowany przez UOKiK Poradnik dla Konsumentów Polubowne Rozstrzyganie Sporów Konsumenckich W Polsce, dostępny [TUTAJ]

Skorzystanie z ww. Alternatywnych Metod Rozstrzygania Sporów (ADR) jest możliwe, o ile:
/ zakończono proces reklamacyjny w Sklepie
/ Konsument i Sklep wyrazili zgodę na uruchomienie procedury polubownego rozstrzygania sporu.

Informacje o zwrocie towaru znajdziesz również w Regulaminie

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji: polityka prywatności